2010-02-21
 16:15:27

Resultatet...

Som blev bra men fasen, det va ju inte lätt å fånga på kort alltså. Skulle nog behöva en systemkamera egentligen, och vill verkligen ha en! Ge mig i födelsedagspresent tack :)

Slänger upp några bilder i alla fall. Inser att jag nog måste träna lite innan jag blir proffs ;) Sminket är väldigt mycket mörkare irl förresten.



Usch, ser verkligen ut som att jag snart kommer bli brunett här! Tur att jag ska fixa håret nån gång i februari, göra slingor och klippa topparna. Längtar verkligen tillbaka till mitt superduper blonda hår hela tiden just nu. Känns som jag ser gammal å tråkig ut... :( Men näe, jag e fan snygg ändå!


Fia

Yay! Har du börjat blogga igen asså...trevligt! :)

Snygg sminkning! Förresten är det inget fel på å va brunet! :P Men visst passar du bättre i blont ;)

Kramar



PUBLICERAT: 2010-02-22, 11:29:13 | URL: http://sanderss.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: