2010-07-08
 00:27:08

Nystart på sommaren

Yes, för idag har jag ju klippt mig, förra veckan gjorde jag ansiktsbehandling och nu börjar jag använda Dermanord. Testade nyss med Cleanser, Papaya peeling och Facial lotion och huden känns underbar :) Kan bara bli bra tror jag!

Sen till min nya somriga look tänkte jag mig en sånhär klänning som finns på nelly.com. Härligt vit och skir. Ska se om jag kan hitta nåt liknande på stan imorrn :) eller det kanske får bli en kvällstur till Allum!

Luciana Dress SEK 249, Selected Femme - NELLY.COM


Rolene

Hej! Fin liten blogg du har.. Hittade den på spraydate. Där hittar du mej med förresten :)



Vi hörs :)


R

Hej på dej Marie!



Trevlig liten sida. Jag såg dej på spray.


oz

hittade din blogg genom spray! du är snygg!


oz

kolla tdhkanada om du vill på spray!


Andre

Sugen på 23åring hingst? vältränad kropp, ser bra ut.. adda mig på msn samma som e-posten.



ses snart



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: