2010-05-27
 22:36:37

Åh, vad det är skönt, när mitt Stockholm är grönt!

Just det, jag befinner mig i Stockholm. Närmare bestämt ute på Djurönäset. Vi har årsmöte med Unionen och har gjort en massa intressant idag. Val till branschdelegationer t ex.

Imorgon händer fler spännande saker gällande Unionen så jag längtar nästan :)

Annars så gillar jag som vanligt Stockholm fast jag vill bara erkänna det ibland. Men när man har den här utsikten så blir man inte direkt avskräckt!



Imorrn bär det av till Christian på kvällen för då ska vi hänga lite och bara ha kul. Glömma alla bekymmer och sånt. Sen blir det hemåkning på lördag eftermiddag. Lagom så man kommer hem och kan gå på loppis på söndag.

Känner mig bättre idag iaf. Har haft så mycket att göra att jag inte ens tänkt på allt det ledsamma idag. Skönt att ha fullt upp faktiskt... Inte ens på tåget lyckades jag tänka tanken!

BTW, så tänkte jag ha en suuuuuperbra semester :) Minst lika bra som förra året!


gustaf

jisses..vilken seg blogg..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: