2010-05-13
 22:11:35

Det är jag och Madde nu!
















Javisst, nu är vi singlar båda två!
Och vem kan det va mest synd om? Självklart är det mest synd om Madde... tänk att hon va ihop med han ETT ÅR efter det hela. Jaru... tror knappast hon var ovetande. Sorry Madde, du är inte så smart va.

MEN, tro nu inte att jag är kass här nu. För jag vet ju hur det är. När man är kär lämnar man hjärnan i en soppåse under diskbänken. Fast just nu känns det ju skönt att ha hittat nån som säkerligen mår värre. Som måste fly till USA för att få lite lugn och ro...

Själv försöker jag fortfarande ställa in mig på att jag är singel... det är svårt. Men jag har ju gjort det förut!

JAG KAN OCH JAG ÄR JÄVLIGT BÄST!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: