2010-05-02
 12:30:02

Upp och ner, ner och upp!

Varje dag är det upp och ner, ner och upp. Glad och sedan jätteledsen. Helt okej dag och sedan jätteledsen. Jag vågar knappt tänka det jag vill tänka när jag är utanför min lägenhet. Då bara bölar jag direkt.

Shit detta är sååå jobbigt! Hur förnuftigt jag än tänker. Hur mycket jag än tänker att det var den enda lösningen så hjälper det ju inte ett jävla skit!
Hur ska jag orka komma över det här? Jag tänker hela tiden att jag pallar inte det här, jag har inte ork att komma över honom.

Åååh, det känns bara så hopplöst! Jag är liksom 27 år och har fortfarande inte lyckats fånga kärleken...

Dumma, dumma, dumma liv!


nikke

en vackert dag hittar du prinsen och du är överlyckligt att du springer av allt lycka och livet leker för dig.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: