2011-07-14
 12:43:17

Breakfast for champions?

Jepp, idag började jag dagen med att vakna i soffan... hade en liten intelligenssvacka igår. Köpte nån slags Funktionsdryck, Celsius, som skulle öka förbränningen... men missade att den innehöll koffein och guarana och drack den på kvällen. Såå ni kan ju gissa om jag sov bra sen! NEJ. Tur att soffan och tvn funkar som sömnmedel.

Så imorse tyckte jag lite synd om mig och lyxade med hallon. Gott värre :) Men efter det fick jag för mig att käka grillchips. Hur tänkte jag där? Jag börjar nog fan bli dum i huvvet. Som tur var så smakade chips skit på morgonen så jag åt kanske bara 10 st.

Så, nu undrar jag mest vad mer för dumma saker jag kommer hitta på idag?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: