2006-08-23
 13:04:16

Jobberbjudande i Spanien...

Jag har bra mycket flyt nu alltså... blev erbjuden ett jobb som horse groom i spanien hos en hoppryttare. Men kanske inte riktigt min grej, gillar ju inte hinder och sånt... Men sen har jag ett annat ställe som behöver nån om 3 månader så det kanske man skulle satsa på! Hej å hå, det går undan nu serni =)

Sola skiner i Göteborg idag, ovanligt värre. Annars har dom senaste dagarna varit rätt mörka på flera sätt.

Satt å kollade in Karins resdagbok också. Massa skojiga kort hade hon. Blir ju så avundsjuk. Jag vill också va i solen å ha skoj å göra massa nya roliga saker. Hoppas verkligen att hon har det bra nu och att det har varit värt det!

I helgen va jag å Carl å fikade med Svante å han tjej på fredagen å sen gick jag å Carl vidare till Chez Amis och tog en bärs, mer orkade vi inte med den kvällen. Sen på lördagen hade vi inget å göra så jag å Carl drog på bio. Vi såg Offside, sjukt rolig komedi med såndär efterlängtad låg humor.

"It's like in the movie: Now we blow the cops"

Ja ni kan ju räkna ut själva va det blir på svenska =) Torkel Pettersson är gud.

Ikväll är det städning som gäller, kul eller... njah, vad hände med gratis hemhjälp? :P

Puss
M



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: