2006-08-14
 11:41:37

Ny vecka nytt jobb :D

Ja för är man inte grym när det enda man gör e å ringa ett samtal å sen har man sig ett extrajobb, jag undrar jag när jag blev så grym ?!?
Men det känns gött, ska gå dit å hälsa på dom om en liten stund... coolt värre faktiskt. Ska blir gott med lite extra pengar i fickan =)

Annars känns det ju fan som att hösten har kommit. Men jag vägrar gå med på att det inte blir några fler baddagar vid havet... kom igen nu! Det måste blir mer SOL!

Sitter för tillfället på jobbet å letar Spanien-jobb.. det går väl sådär får man lov å säga. Egentligen skulle jag ha skrivit mitt cv på engelska också, men det e ju en dag imorrn med. I övrigt så är chefen lika snurrig som vanligt... börjar tro att hela företaget e helt kaputt.

Längtar verkligen efter att få träffa O också... tror det skulle va precis vad jag behöver just nu. Eller ja, intressant skulle det bli iaf =)

Snart kommer iaf Carl å Ronny hem, det blir nice... hoppas jag :P Dom kanske har blivit helt nya människor, vem vet!?!

Puss på darlingen....




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: