2006-08-17
 10:19:27

Saknar min Diana

En gång hade jag ju liksom nästan en egen häst... jag saknar det nåt så fruktansvärt!!!

Idag, imorse hände nåt helt sjukt jävla fantastiskt! Hitta en hemsida jag verkligen behövde så nu är nog målet närmare än vad man tror. Herregud, jag kan inte sluta le alltså. Nu gäller det ju bara att slipa på engelska, hästtermerna, lära sig spanska eller nåt å sen bara dra iväg =)

Adios amigos =)

Händer en massa nu känns det som... Mamma kommer nästa helg. Ska blir gött å umgås lite med henne. Sen åker man ju till Lysekil som vanligt i början på september. Uuhh va jag längtar. Tråkigt nog så är det ingen som vill hänga på =( Hallå?
Sen ska man ju på utbildning på nya jobbet om en vecka ungefär. Kommer bli riktigt spännande, alltid kul med nåt nytt och jag bara längtar efter att få sätta tänderna i nåt.

Funderar på att ta en vit månad också... kanske kunde behövas. Kunde ju va gött å spara in lite cash å så. Alkoholen gör ju bara konstiga saker med mitt huvud =) Hör å häpna.

Nu är iaf Carl hemma, nice det. Snart kommer Ronny. Sen e det ju så att det bara fattas att ett förhållande går i kras å jag flyttar hem så är allt som vanligt igen, det e så det måste sluta! :P

1 h 42 min and counting....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: