2006-11-22
 00:23:14

Jobb

Då har man jobbat massor på senare tid, fick ha hand om ett Face2face projekt med en annan tjej. Har vart riktigt kul, fast rätt snurrigt och jobbigt också. Inte ofta man jobbar 9 timmar om dagen. Men men, det blir ju gött innan jul minsann =)
Så ska man jobba massa denna veckan också, dom fråga mig om jag kunde jobba fler timmar idag, klart man säger ja, måste visa framfötterna så mycket som möjligt =)

Sen så söker ju företaget folk i Norge, så dit ska man minsann skicka en ansökan, skulle ju inte va fel, tror jag iaf. Kan inte skada att söka åtminstone!

Fullt upp denna veckan, imorrn är det SATS karriärdagar som man ska på... hoppas det blir kul å intressant =) Föreläsningar å grejer!

Så ska man köra Core med Johan nån dag också, får väl se vem som är grymmast, jag gissar iofs på Johan... Gaah! Måste fixa ett gymkort också, annars vet jag inte vad jag ska ta mig till... hatar att sitta still så här mycket,. Men när jag väl fixar det så blir det till å konsultera Johan lite så man får sig ett schysst träningsprogram =)

På fredag drar man på uppföljningskurs med HTF också. Ska bli spänannde å se vad folk har att säga. Ska ju bo på Stenugnsbaden en natt å det e ju inte fel det heller!

Nu blire snart lite One tree hill på dvd å sen sängen...

Gonatt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: