2006-11-27
 23:59:14

Stenugnsund Lördag 25/11

Fredag kväll kom jag på att bussen visst gick klockan åtta på lördagen å inte nio så det blev lite liiiite sömn då... sov väl kanske 3 timmar tror jag.
Men jag kom ändå först till bussen, hehe. Så det va bara jag å Mark (kursledaren) där ett tag. Så fick jag stå å pricka av alla sen, vilket gjorde att alla trodde att jag jobbade på HTF. Men inte än iaf :P
För det va ju en HTF-kurs jag skulle på, facket alltså.

Så kom vi iaf fram strax innan nio å fikade lite, bara folk jag inte kände igen så rätt spännande. Sen började ju kursen, vi snackade om en massa grejer, väldans intressant.
Lunchen va buffé å det va ju inte fel det heller... sen va det mera föreläsningar å grupparbeten innan vi fick checka in vid fikat, fick ett riktigt nice hotellrum med en otroligt fin utsikt, tråkigt nog så regnade det en massa så utsikten uppfyllde inte hela sin potential.

                                                                     

På eftermiddagen va det 5-kamp me massa olika grejer, vi vann förstås =) 1-4 e ju bäst! haha.
Vi drog ju såklart å badade en sväng också, man kan ju inte strunta i relaxen när man är på hotell gratis.... Å visst e man snygg i bikini :D

                                                                                
               
Sen käka vi 3-rätters, till förrätt va det laxpaté med sikromsås, sen till varmrätt så va det oxfilé (sjukt gott med medium rare har jag kommit på) och till efterrätt passions cheescake. Så kan ju lova att man mådde gott efter den middagen.... =)
Precis när vi hade ätit färdigt så började julshowen å det kommer in en kille i lucialinne såklart. Sen slänger han av sig det å står i en grön overall från 70-talet å får halv rummet till att dansa i ett salsa-tåg, även undertecknad... HAHA! trodde aldrig jag skulle sjunka såååå lågt.

Så efter det så blev det förfest på Emils rum, rätt lugnt faktiskt, dom grabbarna visste inte hur man söp på Karlstad-vis :D

                                                                             

Vi drog iaf upp till nattklubben vid halv tolv, sådär lagom =) Dansade som tokar å hade askul =) Till o me lite foxtrot, OMG.
Somnade väl vid halv tre sådär... gaah. Det va inte så bra när man skulle upp halv åtta dagen efter.... Man kan ju inte missa hotellfrukosten....


Sofie

Dax att uppdatera fröken ;) Allt bra? Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: