2006-09-13
 21:15:48

Fredag 9/9

Va hemma från jobbet, mådde inget bra på morgonen. Gravid? Nejdå... bara för mycket stress å sånt på jobbet.

Sen fick jag iaf packat mina alla grejer jag skulle ha med, tävttade mig jacka å drog ner till stan. Va in på Lindex och köpte snyggaste kavajen i år å så lite andra smågrejer å sen satte jag mig på bussen på väg till Lysekil. Det va sjukt varmt å man hade ju lite ångest över att behöva åka buss när det va så fint väder.

                            

Utsikten va ju inte den sämsta direkt. Korten tog jag i bussen när vi åkte över Tjörn-bron. Underbart säger jag bara!

Kom fram vid sextiden å slängde in väskorna på Ålevik, sen tog jag en långpromenad i stan och handlade å på vägen tillbaka så hitta jag den här supersöta brevlådan...




Gick å la mig rätt tidigt, skulle ju upp halv sju dagen efter....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: