2007-04-30
 13:04:03

Ingared, grillning och en trasig fot

Hehe, ja det va ju rätt mycke som hände i lördags. Vi va ute i Ingared hos Christian och Anders mamma. Det va riktigt nice ställe alltså. Kände man sig hemma. Så vi grillade å drack öl å chamnpagne och diverse. Klappade hundar å hade det gött.
Jag satt för en gång skull å snackade med två brudar nästan hela kvällen, det har nog fan aldrig hänt förut. Spännande minst sagt. Sebbe pajade foten så när vi skulle skynda oss till tåget så gick det ju sådär kan man lugnt säga. Haltade värre. Som tur var fick vi skjuts =)
Väl inne i stan så skulle vi gå på Ferdinands... men stället har ju lyckats ha trasiga kortmaskiner så man fick bara betala med kontanter å det föll ju inte alla i smaken. Jag försvann till McD å lånade toan. Å där hitta jag sen Mattias å Hannes å nåra till, vad e oddsen liksom? :P
Slutade med att vi hamnade på Sticky.... jag har verkligen underskattat det stället alltså =) Sköna människor där som bjussar på flipper-spel å tequila när man nyser. Grymt!
Dom spelade Kent - Blåjeans innan vi haltade hem också... NICE =)

Söndagen va ju sådär, hostade så jag trodde jag skulle gå sönder. Haltade gjorde jag också, sjuka skavsår sen lördagen. Men orkade mig till affärn å köpte lite goa grejer, innan jag gick hem å dog i soffan.

Å nu är det alltså Valborg... hmm... vad ska man göra? Jag har verkligen inte planerat nåt men har ändå nåra olika alternativ att välja mellan. J va ju i stan igen, kul det! H va ju också tillbaka... underbart!

Ska försöka ringa af nu om dom inte trycker bort mig igen :P

Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: