2007-04-18
 11:57:20

Marie the rocker....

är nu idolen... alla gillar =) haha, vem har sagt att man inte får va egenkär ibland?

Annars, jo jag vet att jag inte uppdaterat på hundra år liksom. Men vaddå, jag har ju haft bättre saker för mig. Kanske.

Minns ju inte riktigt vad jag har gjort på senare men i fredags så träffade jag iaf Haidi, min bloggkompis =) Det va nice, vi va i sävedalen å käka glass å snackade om massa tjejgrejer, otroligt efterlängtat.

I lördags va det inbokat bowling 2 timmar med morbror å familj, nice värre, tråkigt nog så va man så skamligt dålig så man undrade vart högerarmen kom ifrån.
Efter bowlingen blev det käk på Halta Lottas, alltid lika gott! Å efter det mera glass i Sävedalen. Mitt nya favvoställe.

Sen tog jag mig i kragen å åkte till Lerum, efter att ha dissat det stället minst 20 ggr. Fick med mig Haidi också. Spännande. När vi kom fram stod vi som två fån å försökte klura ut om vi verkligen gått av på rätt ställe. HAHA!
Ramlade hem till Lövet (fan, minns ju inte va han heter...) å där va ju dom vanliga lerum-personerna å nåra nya också. Det blev galet mycket skratt å öl å vin. Tråkigt att man ska va så lättroad, nej jag tror inte det!
Vi drog in till stan sen också, dom ville gå på Trädgårn men jag å Haidi dissa det å spara cash å drog hem...

Men lik förbannat va jag bakis dagen efter, kan ju bero på att jag vakna klockan åtta av att lägenheten va som en bastu. Hmm.

MÅSTE skaffa mig en såndär ful bordsfläkt!

Sitter här nu å klurar på om jag verkligen ska dra på bowlingen idag, har egentligen inte råd... fattig som en kyrkråtta. Usch... borde verkligen bli mer ekonomisk. Haha, men kan väl vänta med det tills jag blir 40.

Söker jobb som en tok.. eller iaf sånna jobb jag vill ha. Aldrig mer skitjobb, det e mitt mantra. Har skickat både till Gotland och Norge så vi får väl se vad som händer.

Lutar åt att man drar utomlands sen också, när skattepengarna kommer... det skulle va så nice va.

Göteborg är som vanligt annars å folk tar saker å ting för givet som vanligt.

Biblioteket nästa nu.

Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: