2007-04-24
 11:13:11

Nässjö/Eksjö, intervju å annat mums!

Hej hej hallå...

Helgen spenderades på Hotel Ullinge mellan Nässjö och Eksjö... vilket gjorde att jag fick snällt gå upp 04.18 på en lördag morgon. Men jag tror ingen va gladare än jag att få se Småland igen... Det e ju inte klokt va länge sen man va där. 4 år funkar inte. Men jag fick mig en liten rundtur även om jag inte fick återse Eksjö... men jag kände igen mig, grymt!
Sen snackade vi fack, löner, avtal å sånt i en hel helg, käkade sjukt mycket mat ("man går upp minst ett kilo på en 2 dagars kurs"). Annars va det dåligt med röj för å vara kurs... men men, jag hade annat för mig. Mums va det.

Igår va jag på intervju på Poolia. Spännande. Väntar på att dom ska ringa idag... Men jag är kluven när det gäller andra jobb jag sökt. Mycket funderande igår och sovande...

Sen måste jag bara klaga lite på Comhem... både igår å idag har dom helt plötsligt bara brutit tv/internet/telefon. Tycker dom att man ska läsa böcker på dan eller? Hallå!

F ö så längtas det efter mera ork. Den här jävla pollensäsongen har ju börjat så nu går man runt som en zombie... Dags att ringa vårdcentralen kanske... Mmmh, jag ska ta mig i kragen å sen gråta över alla pengar det kostar.

Onödigt vetande:
Män med namn som slutar på y, t ex Conny, Ronny, Bobby, Sonny.... är överrepresenterade i svenska fängelser...
Källa: Fredrik Lindström

Så akta er för guds skull för att döpa er barn till sånt :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: