2007-04-20
 01:19:58

Pauline Nordin... tack! =)

För mitt löptränings program... helt underbart! Sikken tur att man lyckades å köpa den tidningen. Idag har jag alltså vart ute å sprungit igen. Gött, fastän man va riktigt tung i kroppen av all allergimedicin. Men knäna håller ganska bra å flåset börjar komma. Sen börjar mina vader bara bli snyggare å snyggare. Känner mig grymt nöjd. Nu fattas bara en massa styrketräning också!

Annars har man sökt ett jobb i Karlstad... å det visade sig att alla möjliga kände folk på det stället så... vi får väl se :P

Ulligt blir det i helgen, drar till Hotel Ullinge på lördag, gå upp halv fem ska bli intressant. Ligger mellan Eksjö å Nässjö så man kommer säkert känns sig som hemma. Det va ju 100 år sen jag va i Småland så det känns som det e dags. Sen att man får träffa M på lördagen kan ju inte bli dumt det heller... (bra svenska).

Nästa vecka har man en intervju,. NICE säger jag bara! Det e tur att man e grym på intervjuer. Proffs helt klart!

Har bestämt mig för att dra utomlands i juni också... nu e bara frågan vart... vore skitkul å hamna där Clair jobbar. Hon som jag jobbade ihop med i Milano. Annars funkar faktiskt lite vad som helst.

Har tänkt på en sak också... att det alltid ska va så svårt å veta vad folk känner. Jag hamnar alltid i dilemmat om man ska fråga å slippa våndas eller inte fråga å våndas som en tok. Det e svårt.... för det känns som att det borde komma naturligt, att man ska slippa fråga. Eller så inbillar man sig att han har svårt för att säga sånt rakt ut så man måste fråga iaf. Å i 10 fall av 10 så är man hellre lyckligt ovetande än olyckligt vetande. Har jag rätt?

Sen en annan sak. TV verkar ha hopat sig mot blondiner... varför är det alltid en blondin som är den verkliga bitchen i tv-serier? Har sett flera stycken sen jag började tänka på det. Har det verkligen med hårfärgen att göra? Eller är alla blonda skådespelerskor grymt bra på att spela elaka? Ja menar, klassiker som Amanda i Melrose Place å Edie Brit i Desperate Housewifes glömmer man ju inte i första taget... Det e nån slags konspiration mot blondiner. Som om alla brunetter skulle va änglar...?!?!

Näh, jag har iaf bestämt mig, jag behåller mitt superblonda hår ett bra tag till. Så sorry A och ni andra som önskar er en mer nedtonad färg. Nejtack. Jag älskar ju mitt hår, min frisyr och min färg. Lägger upp ett kort snart så ni får se...

Yeah, uttråkad värre, därför jag inte kan sluta skriva... men måste väl sova nån gång antar jag. Åter till tvn, jag å mina onda muskler.

Gonatt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: