2007-08-29
 21:09:24

Utmattad, utbränd, ute?

Ja inte vet jag. Men rent psykiskt så känns det som att det inte finns nån energi kvar... Det enda som egentligen håller mig på banan är väl hästen. Jag insåg idag hur mycket jag behöver ha en häst och ett stall att åka till. Långt bortom all stress och press och krångel. För man måste ju verkligen sluta tänka på allt annat och bara koncentrera sig på hästen...
Men idag har jag verkligen mått kasst. Hjälp säger jag bara. Tur att man tog sig i kragen å åkte en sväng till stallet med grejer annars hade jag nog bara brutit ihop å mått ännu sämre. Bläääähh.
Som tur är ska man dit igen, till stallet alltså, imorrn... behövs... å träningsvärken är väääääldigt välkommen!

Mycket som händer framöver...

Rida islandshäst på lördag

Fiska i Lysekil 8-9 sept

Lektion på Trolla 9 sept

Ung i HTF råd i Sthlm 20-23 sept

Fast som tur är så ser jag bara fram emot alltihop.... kan nog va bra för själen!

I övrigt har jag tänkt mycket på en person på senare tid... bra och dåligt antar jag. Vet inte riktigt vad det är. Men det finns iaf ingen press att ta reda på det.

Ny dator har jag också förresten... nog det näst bästa som hänt denna veckan,.

Puss


Haidi

Tjaa! Skaffat dig ny dator å allt?! najs najs! :) Låter som du har blivit jätte sund och go! *tummen upp* Klart vi måste ses i helgen... så du kan berätta vem du tänker på! :) kram



PUBLICERAT: 2007-08-30, 17:00:08 | URL: http://catzy84.webblogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: