2007-02-03
 02:27:00

Gratis kramar!

När man tror att världen har blivit vanlig och normal så upptäcker man att den verkligen inte är det. Idag sprang jag på en jobbarkompis på stan. Han stod och höll i skylt där det stod "GRATIS KRAMAR!". Jag trodde det va nåt projekt dom höll på med på jobbet men det va helt enkelt bara gratis kramar. Tydligen nån video på youtube som har slagit igenom, för folk mår bra av kramar som han sa. Jag vet inte jag.... mår man verkligen bra av att krama på främlingar? Jag kramar hellre på mina kompisar.

Annars fick man höra idag att jag inte hade vanligt hyfs.... bryr jag mig? Nej. Vissa gillar ju mig när jag är bitsk. Och jag är ju aldrig allvarlig med det heller så det e bara att vänja sig. Varför ändra sig för någon annan... Jag ska nog inte umgås med känsliga personer.. haha.

Imorrn ska jag å simma har jag bestämt. Måste hålla det löftet till mig själv nu. Jag är trött på att inte träna. Längtar som sagt till mars.... =)

Just nu önskar jag mig en att sova sked med.. man somnar alltid så gott då....

Så nu får jag somna ensam å ogott. Gonatt!


Anonym

Ähh nog har du hyfs, ibland! ;D Har varit i Sthlm hela helgen. 3 telefonen var väl kanske inte att lita på direkt. Min lyste blått nästan hela helgen o gick inte att använda. Allt bra? Kramar Soff



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: