2007-02-20
 02:15:30

Lugg


Nu har jag klippt luggen så jag kan ha den både framåt å åt sidan... smart värre. Börjar gilla å ha den framåt... hoppas jag inte fastnar i det bara :P

Annars har jag vart på Valhalla idag igen.. varje måndag verkar det som att det blir. Simmade ännu mer idag så jag va helt slut efteråt, alltid gott å ligga i bastun lääänge då =) Det enda tråkiga va att jag glömde min kära mössa där, sååå typiskt mig. Så nu måste jag upp i ottan imorrn å åka dit å hämta den!

I lördags va det lugnt, en mysig kväll framför melodifestivalen med E, drack lite vin å tjötade... hur nice som helst. Å så åkte vi till Statoil mitt i natten igen å köpte korv, hehe, inte lätt när man är hungrig :D
Men iaf.. tack för den kvällen E.

Håll tummarna för att jag får det där kanonjobbet jag just skickade en ansökan till... =)

Tänker på er... J och S... hoppas saker å ting blir bättre snart!

Pussel



Lugg


Anonym

Fin i lugg, ha kvar den! :) Söt du! Jag är lite bättre nu, har lite ont ibland bara. Stor kram gumman!!! /S


J

Najs :) Kom hem snart?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: