2007-02-17
 00:41:33

Öl-sugen som fan...

Men är man fattig så får helgen bli vit... och alla andra dagar också för den delen. Skulle iofs kunna halsa ner lite vodka + apelsin juice... humz. Undrar om man somnar gott av det?

Annars är jag på lurigt dåligt humör idag... jag förstår inte riktigt. Men det är nog bara pengar å räkningar som spökar som vanligt... eller kanske den där tredje grejen.

Har bakat bröd idag iaf. "Det perfekta brödet". Av Fredrik Paúlun... det blev riktigt gott.. så imorrn ska jag nog baka ett till, eller kanske på söndag. 2 limpor för 29.90 säger man ju inte direkt nej till. Å sen att det är extra protein i skadar verkligen inte!

Snart mars iaf... å dags för ett gymkort =) Ska bli helt underbart! Även om jag klarat mig sjukt bra utan... iaf som man ser till hur min kropp ser ut, varken gått upp eller ner i vikt heller. Så jag känner mig nöjd. Men saknar ju träningen asmycke så.

Jag drog mig i förut, tån i datastolen, fattar inte att det ska göra så ont... va tvungen å gorma lite... hoppas inte grannarna tror jag är psykiskt instabil eller nåt.

Jag är trött nu... men kan inte sova. Som vanligt. Jag behöver whiskey J... du borde va här å bju mig!

Puss å gonatt.


J

Tyvärr är whiskyn slut.. Jag får fixa mer och komma sen :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: