2007-02-08
 16:00:39

Tipsar-dag!

1. Längta efter snö.... snö är ju helt underbart! Solsken går ju bra det med. Men snö och solsken är ju helt sjukt. Sen om man kan dra på sig längdskidor eller åka pulka också, då är det guld.

                                                                             Snö

2. Gå ut i skogen. Njut av lugnet, tystnaden och fågelsången. Jag var ute igår, efter 2 minuter så såg jag ett rådjur. Gick 8 km, det va hemskt skönt för kroppen. Kände på vattnet, det va inte så kallt som det såg ut. Men mest av allt så bara njöt jag av att slippa stressen.

                                                                             skogen


3. När man har vart ute i det underbara vädret och kommer in i värmen igen så är det ju gott med god mat. Så tipset är ju å laga nåt som man verkligen tycker om. Jag själv gjorde en supergod räkgryta som smakade ännu godare efter en dag utomhus. Räkor, sockerärtor och matlagningsgrädde och sen servera det med ris, kan det bli enklare?

Räkgryta


Så, då vare slut på tipsandet...

Tack å hej. Puss


Ninaaa

Ska definitivt testa den där räkor och sockerärtsgrytan! Verkar va mat som till och med jag kan laga :) Allt okej? Kram!


Haidi

hahaha! Jag är på g hem nu.. ivrig som bara den! Ska pipa ner på avenyn för en drink och skaka rumpan. Därefter får jag väl se vad som händer. Förhoppningsvis får jag ett litet jobb av någon rar människa :)



PUBLICERAT: 2007-02-09, 20:45:27 | URL: http://catzy84.webblogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: