2007-07-13
 13:03:47

För varje gång när veckan är slut...

Då vet man att då måste man ut.... Shit va sugen på alkohol man är. Satt till o me hemma igår med en romdrink framför datorn. Somnade gott sen JA. Lodigt... NEJ =)

Glömde berätta om att mina fördomar om Kortedala infriades i helgen... När man står å väntar på Tjabba (eller hur det nu stavas, fuck it :P) vid hållplatsen... då kommer det en kvinna med SKÄGG.... hjälp, det va långt å gick under hakan tillome, hur orkar man gå ut så??
Haidi: Men hon va inte med i nån religion då?
Hehe, finns det sånna religioner där man måste ha skägg? Fan det skulle va svårt å odla va.... =)

Sen kommer det en go gubbe med Ultima Thule t-shirt, shorts å foppa-tofflor med strumpor i... ser helt ofarlig ut (fast frågar man andra så hade dom sagt att han såg kriminell  ut). Iaf så står han å snackar i telefon om att han precis har blivit släppt av polisen för han hade misshandlat nån... å det va ju lugnt för det blev ju bara böter eller samhällstjänst eller typ fängelse en kort tid, lugna puckar tyckte han.

HAHA. Herregud vad ska man tro om den stadsdelen egentligen??

Har ett dilemma också... funderar på om jag ska behålla min lugg eller om jag ska ha snelugg som förut.... Vad tycker ni?
Jag går bet..... får ha omröstning eller nåt =)

             


Iaf, sugen på alkohol å sällskap... ring! =)


Fredrik

Du kvinna, du hänger ju inte riktigt med hör jag, kvinnor gillar ju stora ormar nu förtiden... fluffiga män är ute, de stod de i en bok jag läst i alla fall..



PUBLICERAT: 2007-07-13, 16:26:58 | URL: http://www.roenning.se
Haidi

Nu får du blogga oftare tjejen! :)



PUBLICERAT: 2007-07-19, 13:13:56 | URL: http://catzy84.webblogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: