2007-07-12
 14:21:35

Just another day...

Jag kan inte låta bli att skrämmas av att titta ner i djupet, för jag kan ramla i...

Det känns ju så, som om man står där på kanten å tittar ner, vinglar lite, men ramlar i det gör man inte.
Jag behöver sol har kommit på, sitter lite desperat å jagar jobb utomlands. Den där känslan av att vilja dra iväg har kommit tillbaka. Man glömmer fort :P

Men jag är kluven som vanligt, finns ju en massa här som håller mig kvar... Å det e ju inte fel egentligen =)

Dagen började kasst... men jag vet inte, den börjar ta sig =) Kan bero på att jag ignorerat hela jobbet idag å bara kört mp3 å jobbat på. Inte varit social för fem öre. Jag har ju tröttnat.


Snart helg också... hmm. Jag är sugen på mera fylla, verkar inte kunna få nog. Har väl inbillat mig att jag är 20 år igen, men va fan, vem klagar?

Uschianmej säger mamma om mördarsniglar, jag fick mig ett gott skratt. Ingen här nere som slänger ur sig nåra roliga uttryck. Tur att man kan bju på sånt titt som tätt.
Folk måste ju sluta ta sig själva på så stort allvar... herregud :D


Sitter i min kontorsstol, ensam i rummet här å dansar med överkroppen (?!?). För vinnaren tar aaaaallt... lalalaaa.

Ja juste... fuck u vimmelfotografer :P Nejdå, jag älskar er.

Puss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: