2007-07-23
 16:00:31

Klippa sig å skaffa sig ett jobb...

Det första är redan bokat. Sen om man kunde boka ett jobb också, det vore fan guld. Men jag ska kämpa. Söka en massa som vanligt. Har ju ett som ser lovande ut.,...... MEN kan man leva på 550 euro i månaden? Det låter svårt tycker jag... iaf om man fortfarande ska betala massa räkningar i Sverige... fan!

Men jag är grymt sugen på ett jobb i solen, medans vissa andra föredrar regnet :P Hehe, menar inget illa här... jag vill bara ha sol, jag har blivit sjuk på sol. Vill bara ha mer.... mer mer mer!!!

Borde kanske lägga ut mitt personliga brev här å verkligen annonsera efter ett jobb? Men då kommer det ju aldrig ner till solen.... hmmm.

Jag behöver tips på soljobb tack! =)


Haidi

Malta.... eller Australien! :D



PUBLICERAT: 2007-07-23, 22:33:47 | URL: http://catzy84.webblogg.se
Haidi

yeah, jag hittade ett schysst mönster på en matta så jag gjorde om den i photoshop. rätt schyssta färger. lirar snyggt. :)



PUBLICERAT: 2007-07-24, 12:35:47 | URL: http://catzy84.webblogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: