2007-07-21
 13:11:37

Massa skoj i veckan =)

Ja just det. I måndags drog jag tidigare från jobbet ut i solen till Saltholmen å åkte lite båt. Mycke nice. Jag älskar att åka båt, ge mig en någon?

I tisdags va vi nere vid Härlanda tjärn och grillade. Stefan, Johanna, Leif, Tjus (heter han så? :P), Pelle och jag. Herregud, jag fick så mycket flash backs så det va inte sant. Sjukt trevligt va det också. Gött å umgås med folk som har sjuk humor. Leif visste vart han skulle stoppa saker å Stefan fick nästan en snigel på ögat :P
Å så matade dom änderna med bränd banan. Mumsigt.
Sen såg vi en rådjursbock på vägen hem med. Sååå snygg va den!



Sitter just nu med träningskläderna på... Ska ut i Skatås och orientera igen. Måste ligga i lite nu... till nästa helg eller nåt :P hmm...

Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: