2007-07-22
 23:37:48

Tänk att det ska va så svårt...

att skriva ett sms till nån... att man kan sitta å försöka tänka ut den "bästa" formuleringen i flera timmar för att sen när man skickat iväg det upptäcka att det inte blev så mycket bättre än resten av alla sms man skickat till samma person. Jag tror jag ska sluta överanalysera mina sms, både dom jag får och dom jag skickar... men har man inte levt ett liv utan sms så är det svårt att inte läsa in så mycket i dom.

Funderar också över hur det kan va så att med vissa personer så är det alltid upplagt för besvikelse. Men ändå så fortsätter man att träffa dom, ger dom alltid en andra chans. Man står alltid ut med att det blir helt fel och att man blir ledsen. Vad hände med att stå på sig? Att be folk att dra? Det är svårt ibland, jag önskar att jag vore starkare....

Har tänkt mycket på gotland idag, att jag saknar att va där på sommaren... har ju trots allt haft mina bästa somrar där under min uppväxt. Det kanske är dags att ta upp den traditionen igen. Nån som har bil och känner sig sugen på en weekend? Jag vet ju en som är iaf.... förutom mig själv då.

Pay i forward e en ledsam film... ledsamma filmer är inte bra på söndagar....

Gonatt.


Haidi

Shit, låter nästan som om lilla Marie är lite deppig? :) sms är ett rent helvete när man försöker fördjupa sig i de små budskapen! :D



PUBLICERAT: 2007-07-23, 11:27:32 | URL: http://catzy84.webblogg.se
Sofie

Hej! Hur är det? Du vet att jag alltid går att nå (även om jag är seg på mobilen...) har varit mkt med allt här. Hoppas det känns bättre snart! Stor kram!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: