2007-07-27
 15:22:26

&"(/¤=)/"%=)(%==¤")&%!%!¤`??`?)=)((&W!¤

Fuck u hade jag ju lust att slänga ur mig för ett litet tag sen... att man inte ska få ifrågasätta saker. Herregud! Jag tänker ju säga min åsikt när jag har någon, det e bara take it or leave it!

Försöker komma på vilket mode jag är sugen på.... Partey-mode eller mys-mode?!? Frustrationsnivån är hög och irritationsnivån ännu värre. Man vill ju bara be allt dra...

Fast 25 % av huvvet är inställt på helg och det ökar med att klockan närmar sig 16:30. Det får helt klart bli en drink när man kommer hem. Öka sommarstämningen lite... hmmm.

Igår va jag, Stefan, Johanna och Leif Bertil (just det :P) på Strike & co å bowlade. Vi kände oss sjukt ringrostiga och hade prestationsångest i början iaf. Men jaaa, jag bowlade riktigt kasst men det e skitsamma egentligen. Min Cuba Libre smaka mycke rom å ölen va go =)
Efteråt så hängde vi en stund på Halta Lottas å käka mat å hade det gött ett tag på uteserveringen...  nice vare =)

Ikväll vette fan va som händer.... eller ja, finns 2 alternativ just nu... vet inte vilket som känns mest lockande heller.... Nån annan får bestämma åt mig förresten.... Nu orkar jag inte tänka mer :D


Puss å skål i förskott!


Anonym

Här blommar aggressionerna för fullt!
Jag klandrar dig dock inte. Jag tycker det hela är störtlöjligt!!! Vad sägs om utgång till den kommande helgen? Förfest hos mig? :)



PUBLICERAT: 2007-07-30, 16:15:13 | URL: http://catzy84.webblogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: