2007-06-19
 09:46:26

Mamma Mia, Deep & Bulgarien

Imorrn så drar man till Bulgarien, känns sjukt ofattbart ändå,. Men spontan-semestrar måste ändå va dom bästa?!

Sitter på jobbet nu, önskar att dagen ska gå så fort som möjligt, men kan inte säga att jag längtar hem till lägenheten direkt... måste diska å städa å göra en massa. Packa vore också  bra. Men det e klart vi åker ju inte förrens på kvällen så man kan ju chilla hela dagen. Får bli ett träningspass på morgonen också, alltid gött å va i skogen! Det har ju gått hemskt bra nu med löpningen, har inte haft ont i knäna på bra länge och dom håller riktigt bra även över stock och sten... Ska verkligen hålla mitt mål med att ta alla 40 kontroller fram till siste juli. Sen ska jag köra på med nästa karta som är betydligt jobbigare, lär ha en riktigt snygg rumpa sen =)


                                                Mamma Mia

Har ju varit på Mamma Mia som ni kanske förstår av föregående inlägg. Jag har aldrig ryst så mycket av musik förut.... Det va helt sanslöst bra. Man satt helt trollbunden och bara njöt. Alla var helt fantastiska... kostymerna, vad ska man säga... dom va underbara. Dom i silver... ja, jag ville verkligen ha en... Så nu ligger hela skivar å snurrar (eller vad det nu heter) i mobilen varje dag =)
                                    
                                            Dancing Queen


I fredags hade vi firmafest på Deep. Började med att vi drack champagne å annat på kontoret å käkade jordgubbar. Sen traskade vi upp till Deep som företaget hade hyrt fram till 22. Käkade grillbuffé, den va grymt god. Klantade mig lite å spillde på mitt vita linne, men vad gör det... det va skoj ändå. Kvällen fortsatte med en del drinkbiljetter och sen ännu mer öl. Mötte upp Hassan å Pär å drog med dom bort till Chez Ami, bara för att vända där å dra tillbaka till Deep igen där jag mötte Anders. Så härjade vi runt där ett tag jag å Anders å mina kollegor som jag inte visste fanns. Traskade hem där sent på natten... däckade i sängen...

Resten av helgen va lugn å sköööön,..... =)

Åter till jobb å diverse, fika snart iaf =)


Sofie

Men du toook! Gud va härligt! Hoppas du får det toppen i Bulgarien!! Hör av dig när du e tillbaka! Stor kram!


Fredrik

http://www.freetribaltattoo.com/tribal-tattoo-designs/tribal-dragon-tattoo-designs/tribal-dragon-tattoo-design-18.jpg
den har jag funderat på och den på startsidan på min hemsida. på underarmen isåfall har funderat i många många år, den jag har på ryggen börjar se unken ut också. måste fylla i och rätta till suger ju lite.



PUBLICERAT: 2007-06-19, 16:51:57 | URL: http://www.roenning.se
Soff

Hallå! Hur har du haft det? Hörs snart?!! :) Kramar


Haidi

UPPDATERA FÖR FAN! :D



PUBLICERAT: 2007-06-30, 12:36:14 | URL: http://catzy84.webblogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: