2007-05-20
 23:29:11

Alkoholen läker alla sår...

I fredags lyckades jag och Haidi efter många om och men ses hemma hos henne en stund innan vi drog till stan. Tjejen har ju en riktigt snygg lägenhet, när man kom in så kändes det ju inte som om man va där ute i ingemansland. Jag va imponerad helt klart. Vi satt i köket å drack nåra bärs å kollade hur dom blekta jeansen blev. Sen drog vi in till stan... Å in på Bryggan, höll tummarna för att nåt roligt skulle hända för vi behövde ju verkligen det. Det va galet där inne. En kille fick för sig att vi inte kunde dansa, han va verkligen mentalsjuk, stod å räknade åt oss... 1..2...3..4. Till slut sa vi åt han att dra! Sen snacka vi med lite löst diverse folk. Nåra polare kom förbi. Festen fortsatte. Men när vi gick därifrån så va män fortfarande svin och vi tyckte fortfarande om dom.... Go figure?

                                                                       
Jag å Haidi på spårvagnen till stan.... vette fan va jag kisar så för, kanske för det lyser nån slags strålkastare mitt på huvvet på mig? :P


Haidi

Shit vad vi äger! och tack för allt fjesk för lägenheten! :) Det var verkligen skoj ute.. men den där killen.. jadu, han måste lämna jobbet på krogen! (han jobbade tydligen med salsa och..sånt där)
ÄKTA glädje-dödare.. jag ska nog blogga om den utekvällen imorrn.. idag har jag depp-inlägget :)



PUBLICERAT: 2007-05-21, 12:42:40 | URL: http://catzy84.webblogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: