2007-11-28
 12:04:06

Delade känslor

Mmh, jag har delade känslor inför den här dagen... Eller ja, vem lurar jag egentligen. Jag har bara EN känsla. Skriva papper och va seriös. Det enda jag koncentrerar mig på är den 25/1.

En Köpenhamnsresa finns i sikte å tur är väl det. Jag behöver nåt att se framemot. Iofs så jag såå sjukt mycke fram emot julen. Även om P är borta i snöriket så lär det bli mysigt iaf. Jag ska göra köttbullar å mamma ska baka skorpor å annat mumsigt.

Nej, dags för dusch å annat. Respektabel på jobbet. Som vanligt... suck.

Å jag har cencurerat mig själv tillräckligt för idag...

Hej.


Soff

Jag kanske kommer o hänger hemma i erat kök under jul o smakar på allt gott ni gör. :D Bra va! Puss & kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: