2007-11-30
 23:52:55

Diskopulver...

Pölsa has no fear cause he has a lot of beer.

Jag känner samma sak. Så länge man har en öl i handen så är man allmänt glad, lycklig och full med hopp. Med ens man sätter ner den på bordet så kommer ångesten tillbaka. Antagligen är det därför man alltid sitter med en pissljummen öl i handen å fortfarande skrattar åt allt som rör sig.

Bröt ihop lite när jag såg på Smala Sussie förut. Det är så himla mycket känsla i den filmen för mig. Den är sjuk rolig men samtidigt så får den mig att sakna många saker, sakna vissa personer, vissa platser. Jag längtar efter att få prata med en riktig värmlänning... Iofs fick jag mig en dos förra helgen hemma hos Peter, hagförska är ju alltid så charmigt.

Har julpysslat här hemma nu med.... fast det tog mig minst 2 timmar å hitta adventsljusstaken. Suck. Trodde jag skulle slå mig själv.
Iaf så igår så gjorde jag apelsiner med nejlikor i, jag är barnsligt förtjust i doften av nejlikor. Idag har jag fixat min egna ljusstake med mossa, bär och kanelstänger så nu doftar det verkligen jul här. Egentligen fattas bara julgardiner. Men det får bli till nästa år. Ska spela "Mer jul" å njuta lite nu...

Pussel.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: