2007-11-02
 00:58:53

Glitter...

Det har svårt för att infinna sig det där glittret... i mina ögon. Det händer vissa stunder. Men jag önskar att det vore jämt. Jag önskar att det vore som förr på ett sätt... när jag kunde hälla ut mitt hjärta i dagboken på internet. Känner mig så låst i den här bloggen. Känns som att man inte vill säga för mycket, inte säga för lite... allt blir bara fel och då skriver man inlägg om schulman och andra triviala saker istället. Inget fel på det egentligen...

Det har varit mycket skit just nu alltså... som vanligt kommer allt på en gång och jag går ner mig totalt och tror att allt ska braka ihop. Men ändå finns det ju nåt som håller mig uppe... en person. Most likley to catch me if I fall... det känns ju som en bra beskrivning av mina känslor för honom... finns mycke mer att säga också... men som sagt, det häller jag nog ut över honom =)

Känner mig lite nere just nu i mörkret i Karlstad, i min 90 säng med täcke å filt, med stjärnorna utanför... men jag vet inte varför... för det känns ju som att allt har löst sig nu. Som att jag lite mer ro i kroppen. Som att jag börjar bli mig själv igen. Som att jag borde njuta av stunden och umgås med mina vänner och bara ha kul...

MEN jag tänker sova på saken. OCH imorrn tänker jag definitivt va på strålande humör... =) Jag ska blända solen!

Puss på dig P, jag saknar dig verkligen...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: