2007-11-27
 18:33:02

Nytt jobb, ny lägenhet, nytt liv...?

Nejtack får jag nog säga. Känner mig väldigt nöjd med det jag har för tillfället =)
Jobbfronten kommer ju ändras, åtminstone för en månad framöver. Börjar imorrn å lite spännande är det ju.

Annars har jag som vanligt på sista tiden försummat min blogg. Jag gillar den egentligen... men jag är lat, fruktansvärt lat. Och jaaa, jag har jobbat å varit trött på att va social.

Vi var på bio för ett tag sen, grymt va det. Beställde i VIP-salongen... mums säger jag bara. Riktigt stoooora sköna läderfåtöljer som gick att fälla ut... man sjönk ner riktigt gott i dom. Enda tråkiga var ju att man inte kunde pussas... alldeles för långt emellan stolarna, även om det va bra att ha ett litet bord att ställa grejerna på.

Vi såg iaf en sjukt bra film... Elizabeth - The golden age. Den överträffade alla mina förväntningar å det e ju inte ofta det händer... Så se den... rekommenderas varmt.

                                                               image82

Annars har det inte hänt mycket... mer än att jag insett att 75 % av dagen barn är riktigt snorungar som inte kan uppföra sig eller visa respekt. Vilket egentligen gör att jag helt klart vill ha egna barn. Så att man kan uppfostra dom på ett schysst sätt, så att dom slutar som fina människor med mycke respekt för andra och helt klart empati.

Hittade en ny medishäst för ett tag sen.. tråkigt nog ska den till vet. så nu får vi väl se vad som händer. Jag håller tummarna iaf. Annars får det snart bli ridskola eller vad som helst. Jag klarar inte av att inte ha nått fritidsintresse längre. Gaah.,

Att man sen saknar P en fruktansvärd massa ja det är en helt annan historia. Inte va sjuk mer nu... ok? :D

Hur som helst... jag kan inte lova nåt, men kan ju försöka uppdatera lite oftare. Mums. Nu blir det mera julmust, pepparkaror, lussebullar å julskinka. Ni tycker jag börjar tidigt? JAAAA VET, men jag älskar ju jul =)

Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: