2007-10-19
 18:37:41

Borååås Borååås

Jaow, jag va i Borås igår kväll men schyyy.. det e lite hemligt, ingen får veta, ok? Men iaf. Borås verkade som en trevlig stad. Jag har ju ändå bara åkt igenom förut. Å det va ju rätt nice. Kändes lite som Karlstad, litet men ändå stort. Det märks ju att de e nära till Göteborg. Iaf så snurra jag runt lite på stan innan dom stängde men hittade inget skoj. Sen hitta jag ett mysigt litet fik, Tant Grön som va öppet till 20. Så jag satt där inne å myste med en kopp kaffe och en tårtbit. Mumsigt vare. Men till slut fick man ju gå, kan inte hänga själv på ett café allt för länge...

Så jag letade lite efter Max, såg ju en gubbe komma med Max-påsar... Men det fanns ingenstans där jag va. Men sen va det så mörkt så jag hade ju ingen vidare lust å gå omkring för mycket. Hade ju inte vart så tufft om jag villat bort mig å missat tåget tänkte jag.

Hitta en sushirestaurang istället å satte mig där. Helt okej, inte världens goaste vårrullar men men... MEN sen när jag får notan så har dom tagit betalt 9 :- för isvatten... grr säger jag bara. Måste verkligen komma ihåg att beställa utan is så dom jävlarna inte kan ta betalt!!!

slänger in nåra söta bilder på Borås med...



Little darling

ha en bra helg :}



PUBLICERAT: 2007-10-19, 19:25:28 | URL: http://littledarling.webblogg.se
Haidi

Borås e egentligen en rätt go stad, finns massa bra jobb där. men sen är det ju Borås också.. :/ Ibland får jag infall att jag ska BO där. herregud :)



PUBLICERAT: 2007-11-01, 12:50:04 | URL: http://catzy84.webblogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: