2007-10-17
 15:22:31

För jag är lite tågtokig!

Lalalalalaaa.

Ja för jag har lekt med tåg i två dagar. Å ska göra det på torsdag eftermiddag med. Det va ju helt klart mycket trevligare än vad jag trodde. Det e kanske tågmästare jag ska bli när jag blir stor, eller stins eller lokförare...?

Iofs var allt jag behövde göra att räkna periodkort men man fick ju träffa massa sköna människor. För tydligen är det speciella människor som jobbar på Statens järnvägar. Det ramlade in gubbe efter gubbe... å den ena kommer med en grym kommentar...
"Mellan 3 och 9 har jag alzheimers så fråga mig efter det.." å han sa det på bredaste Falköpingsmål.

Jo för det va ju I Falköping jag fick sitta i 3 timmar å 40 min. Eller ja, jag va ju ute å gick på stan med... bevis nedan:



å när man kom hem till gbg igen så regna det såklart....


Anonym

Woah! Massa kul inlägg ! :) Jag har verkligen försummat mitt internet-beroende på senaste. :) Ska vi ses i helgen, du jag å mattias? Halloween ej att förglömma! :D snygg mössa!



PUBLICERAT: 2007-11-01, 12:47:53 | URL: http://catzy84.webblogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: