2007-10-16
 19:57:18

Hata hata hata göteborg

Vi ska på picknick till göteborg
Flaskor och stenar i en korg
På picknick till göteborg
Flaskor och stenar i en korg

Är jag nykter, är jag snäll,
är glenn min bäste vän
Nä, nä, nä, nä, nä, nä
Vi ska på picknick till göteborg

Är jobbet kul, räcker lönen
Är jag arbetslös på fredag
Nä, nä, nä, nä, nä, nä
Med mig har jag min picknickkorg

Vi ska på picknick till göteborg
Flaskor och stenar i en korg
På picknick till göteborg
Flaskor och stenar i en korg

Är livet långt, är IFK bra
Har Loket snygg frisyr
Nä, nä, nä, nä, nä, nä
Vi ska på picknick till göteborg

Är vädret fint, tar frölunda guld
Åker alla båt i Göteborg
Nä, nä, nä, nä, nä, nä
Med mig har jag min picknickkorg

Vi ska på picknick till göteborg
Flaskor och stenar i en korg
På picknick till göteborg
Flaskor och stenar i en korg



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: