2007-09-24
 16:44:53

Alex Schulman is the shit :P

Tjejinnebandy är också the shit... haha.

Men nu har jag legat i soffan heeeela dagen å tänkt på hur jävla förbannad jag egentligen är på saker å ting men helvetet kan ju inte braka loss. Det är ju sjukt va tråkig man måste va.
Jag funderar allvarligt på att flasha för rörläggarna utanför fönstret. Gör det livet roligare?

F ö så måste jag nog klanka ner lite på Alex Schulmans (stavade jag rätt nu :P) blogg. För alla har ju verkligen börjat älska den killen å jag har alltid undrat varför. Men fan, han skriver ju lika mycket skit som jag och alla andra. Ja menar, hur kul e det med kort på fru på toan. Fan, sånna kort fixar jag på 2 sek. Han borde sluta photoshoppa sina kort å börja göra skäl för pengarna han drar in :P

Ska du ringa nån? säger Carina Berg till killen som precis åkt ur idol. E hon helt jävla puckad eller? Vem vill ringa nån å tala om att man misslyckats katastofalt? Pfft.

Men jag ska iaf gå å köpa bacon nu. Hejdå!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: