2007-09-02
 20:47:03

anstastad på allum

ja inte riktigt men iaf så blev jag irriterad... jag står å kikar i claes ohlsons skyltfönster när det kommer fram en mörkhyad kille å frågar om jag vet vart Hemtex är... så tittar jag mig omkring å det e verkligen på andra sidan gången, så då slår det mig att frågan bara va bluff... å rätt va det är sen så frågar han jaha, å vad heter du då?
Å det enda jag får fram är att jag inte har tid å prata för att jag ska handla!?!
Jag  blir så besviken på mig själv... jag borde bett han att dra. Rakt av bara. Hur fan kan man tro att man kan gå fram som värsta eventförsäljaren å sen dra nån lam fråga. Störa mig i min vardag, nejtack. Vettiga killar gör inte sånt. Så...

Hemtex-killen, DU KAN JU DRA!!!

Sen så har jag irriterat mig på grejer den senaste veckan.

1. Att folk i medelåldern (!?!) rider utan hjälm. Jag menar, hur jävla smart är man då? Ska man inte försöka va en förebild för alla unga tjejer och killar som hänger i stallet eller? Det har alltid jag strävat efter. Det dummaste man kan göra, oavsett häst, är ju att rida utan hjälm. Är man sugen på att dö? Eller jag fattar inte?

2. Att det går omkring alkisar på stan som är min egen ålder och ingen verkar bry sig. Ingen verkar göra något åt det och det är bara tragiskt.

3. Att jag själv gått runt i stan, stått på busshållplatsen och suttit på bussen och storgrinat. Men det har aldrig hänt att nån har frågat mig hur jag mår, om allt är ok. Folk brukar mest bara titta på en som om man vore dum i huvvet. Vart har medmänskligheten tagit vägen?

Nej, dagen har varit piss på nåt sätt. Kan inte sätta fingret på mina känslor riktigt eller varför jag känner som jag gör. Det e precis som det smygit sig på en höstledsamhet...
Det känns som att jag kommer gå in i en sån period igen när jag knappt kommer upp på morgonen och ingen spelar någon roll. Jag hoppas verkligen ine att det blir så. Men jag känner verkligen hur pressen ökar på mig just nu å allt känns bara tungt.

Men jag får väl hoppas att veckan går fort så man får åka iväg till lysekil å slappna av lite...

Puss


Sofie

Men du! Hur är det?
:( Jag är ledig imorgon. Höras? Jättekramar!


Haidi

du behöver en kram!!!!!!!!!!!! :) Ska vi ses på Lördag?



PUBLICERAT: 2007-09-05, 21:24:15 | URL: http://catzy84.webblogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: