2007-09-25
 12:17:37

jag vill DIT!?!

Ja eller dit... eller dit... nånstans där det finns sand och sol och varmt vatten. Eller egentligen vill jag bara ha massor med sol och avkoppling. Min själ skulle må såååå bra av det!
Kreta 20/10 kanske.... hmm...


Fick ett samtal förut idag... från en gammal vän. Hoppas verkligen det kan ge nåt. Vissa människor är sååå underbara helt enkelt. Medmänskliheten är inte död iaf. Förvånad jag känner mig.


Men nu ska jag äta smörgås med mycke smör å marmelad å dricka varm oboy å känna mig som 10 år igen. Men bara för en stund. För sen måste man va vuxen igen. Jaja. Det blir nog bra :P

Over and out.


Anonym

Jag tycker det är HÖG TID för oss att dissa Sverige och bosätta oss på en varmare plats! :)


Anonym

Haidi sa det förrsten. :P (dissa sverige)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: