2007-09-29
 18:41:07

Klyschor :P

Ja just det.

Igår skulle jag köpa kondomer för första gången nånsin. Jaha tänker ni nu, har hon verkligen ALDRIG köpt nåra förut, verkar inte lovande... Men det har verkligen bara inte blivit så, dom har ju alltid varit gratis osv, jag är inte sjuk och äcklig.
Men iaf så går jag in på Apoteket, tänker att jag inte ska göra som i den gamla klyschan, alltså köpa en massa andra grejer så att det liksom inte riktigt märks att man köper kondomer. För tydligen är det skamligt att visa öppet att man ändå har sex. Iaf så hann jag inte fundera så mycke längre där framför intim-hyllan för rätt va det va så kommer en expedit å undrar om jag vill ha hjälp. Vaddå tänkte jag... hur vet hon vilken storlek jag vill ha? om den ska va svart, blå eller rosa? så jag svara att "nej, jag bara kikar.."
Vem kikar i ett apotek... vad ska jag ha idag... hmm... dumt svar helt enkelt. Så efter mycke funderande så tog jag självklart den förpackningen som va lysröd och handlade utan problem och helt ogenerat. Haha, inte så att jag oroade mig redan från början om ni nu tänkte det.

Igår kom jag på att färgen inne i spårvagnarna... ja dom halvgamla... den påminner verkligen om kräks. Inte konstigt att man alltid mår så kasst på söndagar när man åker vagn :P

Annars så va jag å Patrik ute å åt igår... å det va verkligen bättre än bäst. Italienskt kan väl aldrig smaka illa... det va ju så att man nästan fick orgasm bara av mat... så Toscana rekommenderas varmt. Speciellt med tanke på den mysiga inredningen och dom otroligt charmiga kyparna.

                              image49



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: