2007-09-19
 21:43:37

Lycklig...

Det e sjukt men det va länge sen jag kunde säga att jag var lycklig... en otroligt skön känsla!

Annars har det hänt en massa saker på senare tid. Fiskade upp två makrillar i Lysekil förrförra helgen. Hade det riktigt gott både på båten och på kvällen efteråt. Käkade räkor å sen hängde jag på puben med Patrik och sen vidare till Sjökanten. Riktigt bra kväll får man säga... =)

Nu i helgen va jag hos Patrik i Lysekil. Drack ruskigt gott rödvin på fredagen. Somnade gott. På lördagen va vi på stan å fikade med grannarna, lagomt sådär. Sen drog vi upp till hans jobb å fixade dom mycket omtalade hummertinorna.. haha. Sällan man har så kul åt två "proffs-fiskare" :P
Jag gjorde iaf en pålstek... kände mig sjukt nöjd men jag lyckades självklart inte göra om det.

Sen käka vi lite på Rosvik, mumsig Black and white. Efter maten däcka vi lite i soffan. Jag gillar soffor... =)

På kvällen va det förfest med det sjuka spelet Våghals, slutade självklart i sjukt mycke skratt, breakdance på krogen å många störda sms :P

Nu har man vart sjuk ett par dagar, men lika glad för det är jag... men gladast e nog räven :P

Annars har det hänt en del annat piss men skit i det...


Igår va jag hemma hos Sofie, hon bjöd på nybakta kanelbullar och kaffe... mumsigt värre. Tackar tackar för det =)


Nej, nu blir det mera telefon :P

Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: