2007-09-21
 14:13:56

What?!?

Jag tänkte på det här med bloggar... dom är ju bra på sitt sätt. Men visst känner man sig otroligt begränsad? Min tanke från början var ju att blotta hela mitt liv, det skulle ju bli så mycket roligare att läsa då. Men sen insåg jag väldigt snabbt att man kände sig hämmad när man skrev... jag menar det e ju inte random personer som läser utan snarare personer man känner.
Så varför ska det va så svårt att blotta sig för dom å jävligt lätt att göra det för okända? Jag vet inte...

Funderar på att fixa en anonym blogg där man kan smutskasta folk, slänga ur sig allt möjligt utan att tänka på konsekvenserna. Borde inte det va det ultimata?


Över till något annat...

Det kommer i fortsättningen att finnas en frågespalt på denna bloggen. Fråga Tant Marie!

Så nu är det bara att posta era frågor och ni kommer få grymma svar =)


Sitter för övrigt i en skön soffa, halvnaken å tittar ut på ett regnigt Lysekil, helt underbart!

Jag äter gräs, idisslar och mjölkas.

image48

Utsikt över Lysekil från Blixten II. På väg ut för att fiska makrill för ett par helger sen =)


Soff

"Jag äter gräs, idisslar och mjölkas." Va?? Glöm inte att jag är blondin från början ;)
Hörrudu! Tar du bort den här och gör en anonym tänker jag inte prata med dig på iaf 4 veckor. :P
Vi hörs efter helgen! Kraaaaaaaaaaaaaaamkalas


Mattias

Hehe, ja de är inte lätt alla gånger du.. :) smutskasta mig lite här, de e lugnt =)



PUBLICERAT: 2007-09-23, 21:08:59 | URL: http://www.gooner.se/wordpress

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: