2008-08-26
 16:50:16

Får man drömma om en egen häst?

Ja det hoppas jag ju... För det är ju precis vad man gör mest hela tiden. Och nu när jag pajat mitt knä igen så insåg jag plötsligt att en egen häst skulle va såå mycket bättre just nu. Man skulle ju aldrig ha några problem eftersom man hela tiden utgår ifrån sina egna förutsättningar, och hästens såklart.

Till skillnad mot när man är medryttare de allra flesta gånger. Då man ändå måste göra det som begärs av en, på en häst som inte är formad för en själv. Det e klart, det finns nåra guldkorn, men dom är få. Och jag kanske har förbrukat mitt enda... Diana var ju ändå den bästa häst man kunde få även fast hon var som hon var...

Så nu sitter jag iaf här å drömmer om att köpa en egen fjording, skaffa en gård på landet och helst en man som hör till... livet i stan är inte alltid så nice. Man kan ju tro att jag är uppväxt i leran på en åker men tvärtom bodde jag i ett superfint villaområde.

Vad vill jag säga med det här då? JO, tack... skicka alla potentiella män med gård hitåt tack :D

Slänger upp en bild på en söt fjording från Sindarve... för inte kan man köpa dom nån annanstans ifrån!


Camilla

kanske dax att söka till Bonde söker fru? hahaha!

Klart man ska drömma om egen häst å klart man skall ha en, när de passar och vi har en varsin gård och en varsin karl som kör traktor, då Mirror då ska de bli egen häst :D



PUBLICERAT: 2008-08-27, 07:54:13 | URL: http://catrool.blogg.se/
marie

haha, då ska vi baka bullar å mata hästen med morötter genom köksfönstret :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: