2008-02-27
 13:53:14

3 saker (otroligt snodd idé) =)

Tre saker som skrämmer mig:

  • Döden
  • Miljöförstöringen
  • Att bli gammal och bitter

Tre personer som får mig att skratta:

  • Jocke
  • Haidi
  • Björn Gustavsson

Tre saker jag älskar:

  • Mamma å morfar
  • Hästar 
  • Träning i alla former (nästan iaf)

Tre saker jag hatar:

  •  Vädret i Göteborg
  • Skönhetshetsen i samhället
  • Ärtsoppa

Tre saker jag inte förstår:

  • Hur män tänker
  • Varför smörgåsen alltid trillar med smöret ner i golvet 
  • Detta

Tre saker som finns på mitt skrivbord:

  • Produktkatalog
  • Växeltelefon
  • Autogiroblanketter

Tre saker jag gör just nu:

  • Käkar nötter
  • Letar efter sängar på blocket 
  • Gäspar

Tre saker jag vill göra innan jag dör:

  • Skaffa barn å gifta mig
  • Resa runt i Italien och provsmaka vin 
  • Njuta av livet 

Tre saker jag kan göra:

  • Rulla ihop tungan till en korv
  • Böja på bara översta delen av pekfingret 
  • Skratta åt mina egna skämt

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:

  • Din kära mamma
  • Johnny Cash
  • Havet 

Tre saker jag skulle vilja lära mig:

  • Italienska 
  • Dom där jävla barré akorden
  • Piaff å passage

Tre favoriträtter:

  • Mammas potatisgratäng 
  • Mormors klimpsoppa
  • Rött kött


Jag gillar å ligga sked i soffan också... förresten =)



Lou

Har du några planer för helgen? :D



PUBLICERAT: 2008-02-27, 14:09:55 | URL: http://cigaro.blogg.se
Lou

Svar: Vad kul! ;D vart ska du flytta? :)



PUBLICERAT: 2008-02-27, 17:17:13 | URL: http://cigaro.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: