2008-02-11
 22:28:48

E du fit nu då?

Ja lite iaf!
Jag är verkligen på god väg. Å det känns så underbart. Börjar redan se resultat. Orkar mer och mår mycket bättre dessutom! Å så äter man ju mer.. kan ju inte va nåt dåligt direkt.
Just nu är jag i färd med att lägga upp mitt träningsprogram efter att ha funderat rätt länge. Så allt kommer bli sjukt uppstrukturerat framöver. Speciellt med konditionsträningen. Och självklart min rehab för knäna som egentligen är orsaken till att jag började träna från början. Tur i oturen kan man lugnt säga!

Denna veckan har iaf börjat bra, slutade tidigt idag å åkte till Budo Fitness å köpte proteinpulver å sen vidare till gymet och tog ut mig mer än förut. Körde ben å rygg. Knäna kändes jättebra och inget krånglade. Sååå skönt.

Så nu är man lagomt mör å imorrn lär man va stel som tusan. Tur att man iaf blivit lite smidigare igen när man strechat så mycket.

Slänger upp lite uppdateringar framöver med.. men här kommer ett kort från lördagens träning...

image110

jag är nog lite kär i mig själv.. jag vet ;)


tijas

oh, porr. ;] melike. ;D



PUBLICERAT: 2008-02-29, 03:07:09 | URL: http://tijas.blogg.se
G

Ser bra ut

Tänk på att rumpan försvinner lite vid slutdeffen så kör mycket utfall med kniiip. Dra ner på salt, sötsaker och alkohol och kör----> San Shredded, som du hittar på www.gymgrossisten.com

Creatin Citrat + ALA hjälper dig behålla musklerna när du går på låg-kalori



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: