2008-02-19
 20:45:20

En halv mil

Det låter ju som så mycket. MEN det är det ju inte, jag har övervunnit sträckan två gånger på löpbandet nu. Och varje jävla gång så är jag så sjukt stolt. Det är så jag måste dunka mig själv hårt i ryggen. Å sen efter passet så skiner jag som en sol hela kvällen. Bara den grejen att man blir helt genomsvett är ju helt underbart!

Så idag slipade jag tiden med två minuter, nere i 40,23 nu. YEAH!
Den hade vart ännu lägre om inte mitt höger knä börjat strejka lite väl mycket sista 5 minuterna. Man kan ju inte få allt :P

Men nu är jag hemma, frisk och fräsch... huden måste må riktigt bra av att svettas igenom sådär mycket, bli helt röd =)

Nytt pass på torsdag igen! U go girl! *peppar mig själv*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: