2008-02-25
 09:45:02

...

Jag gick långsamt hemåt
hemåt den kvällen
Skulle jag få se dig igen?
Hjärnan värkte
hjärtat värkte
Skulle jag bli hel igen?

Vad ska man säga... jag är på bra humör =) Jag mår jävligt bra! Trots måndagmorgon och sura kommentarer i bloggen om mitt språkbruk. Hahha, språkpoliser måste va det osexigaste som finns!
Om jag hade velat bli akademiker och skriva snyggt å va jävligt politiskt korrekt, då hade jag inte haft en sån här blogg. Men om man måste spy galla över varje inlägg så förstår jag faktiskt inte varför man läser ens....

Nog om sån skit.

Igår va jag på en underbar middag. Fruktansvärt gott va det!
För man var ju minst sagt hungrig när man gått i regnet uppför halva Linné och äntligen trillade in på Mykonoz. In i värmen och myset. Och snabbt som tusan (det kändes så iaf) så kom maten. Och den va lika underbar som vanligt. Jag åt lamm, bara för att.
Sällskapet var underbart det med. Tack M för kvällen blev så sjukt trevlig!

Jag sov som ett litet lamm inatt dessutom och vaknade konstigt nog (eller kanske inte) med ett leende på läpparna imorse =)

Återkommer senare...

(Sofia... kom hit nu! det e så grymt tråkigt på jobbet utan dig!)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: