2008-02-11
 07:43:46

Kalla Kallur!

image109

Hon är så sjukt bra. Hon måste va kall den tjejen. För vem kan hålla nerverna i styr när man vet att man är sanslöst bra? Vem kan behålla ödmjukheten, det undrar jag. Men hon verkar klara det.... hon är sådär mysigt trevligt svensk. Och det e det som vi gillar. Att hon är en vanlig tjej som råkade bli bäst i världen!
Å jag tror att jag måste byta idol och förebild... det e väl i viss mån fortfarande superduper Klüft men nu också Susanna Kallur. Mentalt och fysiskt så är hon ju drömmen... jag vill också bli sån, knäskador till trots!
Inte så att jag vill satsa på häcklöpning utan mer att bli så pass bra på något!

Gymet here I come, målet denna vecka är att träna 5 dagar. Och just nu är jag mer pepp på det än nånsin. Bara det att jag har träningsvärk i magmusklerna är ju ren lycka.. jag älskar det!
Vi ses bland skrotet vänner... =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: