2008-02-25
 12:52:26

Ny säng

Jaa, jag flyttar ju nästa helg så funderar över vilken sängstomme jag ska köpa.... Så hjälp, tack!

Hopen i mörkbrunt:                                                      Eller Malm i ekfaner:


                                                     

Kommer ju bli lika mainstream som alla andra, jag vet... men skit samma, jag gillar dom iaf å det e huvudsaken!


Soff

Hallooo! Vi har malm i ek. Jättenöjd med den, den håller sig i stil oxå :) Den andra var oxå fin iofs. Kraaaaaaaaaam från Klara o mig!


Haidi

De är ju nästan identiska. Jag har länge varit inne på hopen i mörkbrunt, men numera är även jag inne på ek. :)



PUBLICERAT: 2008-02-27, 06:15:18 | URL: http://catzy84.webblogg.se
tijas

Ekfaner ftw! Jag ska när jag orkar och har råd, inhandla samma säng fast inte så breeed. Ska bara ha 120. Man behöver inte bredare ensam. ;)



PUBLICERAT: 2008-02-29, 03:03:20 | URL: http://tijas.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: