2008-06-29
 20:49:16

Midsommar har det varit ja!

Mycket har hänt sen sist jag skrev.

Dagen innan midsommar åkte vi upp till Lysekil. Hittade min nya passion där på kvällen.... mellan öl och skratt. Fredagen var helt grym, det var som en roatrip runt stan. Underbart!
Lördagen satt vi på bussen å va bakis å försökte komma ihåg vad som hade hänt. Sen på kvällen var vi hemma hos Danne å drack öl å spla GH. Lovely!

Denna veckan har jag varit sjuk... hostat som en tok och varit jäkligt hes. Jobbade ändå ett par dagar, inget att rekommendera direkt. Men man ville ju va med på after worken... som blev halvdan.... varför är jag inte förvånad. Tur att Lotti och dom andra va med!

Igår hade vi förfest här, jag Haidi och Karolina. Va jättemysigt, vi spelade GH å var allmänt tjejiga :P Sen joinade vi Ronny å nåra till innan vi drog ner till stan. Hamnade till slut på Nivå (tror jag :P). Å sen var jag inte hemma förrens halv fem. Somnade med jackan på i soffan, haha. Jag är störd!

Annars har jag äntligen köpt soffan och den är grym! =) Blev den bruna och jag fick den 1000:- billgare. Yeah!

Nu fattas bara badrumsskåp och nattduksbord. Å en massa annat också. Men man kan ju inte köpa allt på en gång... Efter sommaren väntar iaf tapetsering och målning =) Funderar på om jag kanske ska måla om sovrummet också, OCH hallen... hehe. Man vill ju ha det lite eget... vi får se. Skulle behöva en händig man här hemma helt klart!

I veckan ska jag lära mig hur man borrar med slagborr, ska bli spännande!

Peace and love.  



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: